Tanah lapang

Khamis, 1 Oktober 2009

Selamat Datang!

Ini blog baru saya yang menggantikan bicara neguran bicara sindiran.Namun,konsep saya tetap sama.Radikal,sinis tetapi saya selitkan teguran tentang apa-apa isu yang berkaitan manusia dan dunia.Bukan niat untuk menyibuk atau hendak masuk campur,tapi sebagai manusia,kita harus saling mengingati antara satu sama lain supaya kita tidak sama-sama lalai didunia ini.Ini sebagai pembuka selera dan kata,biar blog ini yang bersuara.Janga takut unutuk bertanya,jangan takut untuk menegur,kerana sebagai manusia,kita belajar bersama-sama.Lagipun saya hanya manusia biasa.tidak sempurna dan tidak akan sempurna sehingga akhir hayat saya.Ini pembuka kata dan selera bagi saya.

Welcome to my freakshow

2 ulasan:

  1. hahaha...poy blog areh de?knape lac kecewa rom blog jaman de?what ever pun yea harap g jgn cpat putus asa dlm ape jua!!ingat...ERIS HEK SEDOM MITEN JAK,make it's fun and meaningful...chewah speaking london chek plak...mengkak dak grammar error,sorry chek!hehehe...as a semelai yea seronok dpt cheruh rom samok2 semelai dlm dunia maya mcm blog nok...harapan yea kecewa mcm hon pun plsssssss...boy g wen blog g ok,poy/beralih ke blog areh dak2 hal...sbb still bleh bhubung lg kan?..sesederik pesan nenek kubayan nok dom!

    BalasPadam