Tanah lapang

Rabu, 28 Oktober 2009

Aku perasaan bagus?

Salam mahasiswa,salam aspirasi dan salam perpaduan.

Mukadimah pembuka bicara,
sinis semanis gula,
ku tujukan buat seseorang,
akan ku goncang perasaannya sehingga panas.

Aku perasaan bagus?Ayat tu aku dengar dari seseorang.Aku perasaan bagus?Sebenarnya aku saja buat macam ni.Aku nak tengok apa reaksi orang lain..Ramai orang kata macam tu..Tapi kadang-kadang aku tak sedar apa aku buat.Tapi tu la..Atleast aku tak menipu.Aku cakap benda yang betul jek.Tak suka tak apa..Aku ucapkan pergi matilah..Aku tak emosi dan rasional emosional..Dia nak aku berlagak betul,ok..Aku berlagak sekarang..So what?Apa neraka?(Pinjam ayat ko,siaran tertunda)

Ini diri aku sebenar..Suka cakap kasar..Sebab apa?Aku orang yang kasar..Aku bukan budak "Skema Dogs"..Ini diri aku sebenar..Aku cakap takkan tapis..Sebab kalau aku tapis,macam menipu pula rasanya..Jaga hati?Nak aku menipu semata-mata nak jaga hati?

Kepada yang tak puas hati tu..Cakap depan beb..Aku ok jek..Aku tak macam ko..

4 ulasan:

  1. Rilek..rilek... Apakah sebenarnya? Meh citer kat pakcik..

    BalasPadam
  2. Aku saje nak provok orang.Hahaha
    Gua ok jek..

    BalasPadam
  3. nak tergelak la baca N3 ni hehehe tak tau np..

    erkkk????

    BalasPadam