Tanah lapang

Ahad, 18 Januari 2015

Selamat tinggal Sains Sosial

Selamat tinggal

kepada dunia akademik aku. Kenapa?Entahlah..Sebab pertama, bila ingat apa yang aku belajar, walau terasa hebat di minda tapi amat pedih dihati. Kenapa? Kalau ikut jiwa, ingin bergerak aktif ke dalam dunia akademik kembali tapi bidang aku ni dah penuh dengan kartun dan badut... Tak sebebas seperti aku fikirkan selama ini, pendapat gila sikit akan ditolak mentah-mentah..

Mungkin ada orang kata, buat apa nak fikirkan orang lain tapi mau tak mau aku mungkin akan berurusan juga dengan badut dan kartun tu.. Takpela..

Kedua, aku macam dah beku.. Aku tak nampak apa keperluan kerja aku dengan soc science la..

ketiga, otak aku mungkin dah beku...


Goodbye for now...
Goodbye for now (I'm not the type to say I told you so)
Goodbye for now
So long (I think the hardest part of holdin on is lettin it go)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan